top of page

חרדה חברתית

במהלך חודש יוני מסיימים בני ובנות הנוער את שנת הלימודים ויוצאים לחופשת הקיץ.

ישנם כאלו ביניהם שהם ביישנים / סובלים מחרדה חברתית / לא יודעים איך ליצור ולתחזק קשרים חברתיים / אינם מאמינים בעצמם – חלקם שמחים ששנת הלימודים נגמרת והם לא יצטרכו להתמודד חברתית, אבל מצד שני, זו מלכודת הדבש שלהם: הם יוצאים לאיזור הנוחות שלהם – הבית המוגן והמגן, שנותן להם תחושת ביטחון, אך יחד עם זאת גורם להם להסתגר עוד יותר בתוכם, לא לייצר קשרים חברתיים, לאבד את הקשר עם בני גילם וזה מחמיר את הסוגיה עוד יותר. חלקם עלולים להיכנס לדיכאון, לחרדות קשות יותר ולהימנע מדברים נוספים. והקושי הכי גדול יהיה כשהם יצטרכו לחזור למסגרת הלימודים בשנה הבאה.


לכן, הורים יקרים, אנא שימו לב והיו קשובים לילדים שלכם, תהיו עם אצבע על הדופק אם יש להם חברים/חברות, תדאגו שהם ישמרו על מסגרת חברתית כלשהי.

למי מהם שמתקשה חברתית, אני פה בשבילו/ה. במספר מפגשים אישיים בקליניקה שלי או בזום, אני מלווה את הנער/ה בחיזוק הביטחון העצמי, האומץ, ההעזה והאמונה העצמית שהם יכולים ליצור קשרים חברתיים, עוזרת להם בקונפליקטים בסביבה החברתית שלהם, מוצאת איתם מה הייחודיות בהם, כדי שיחזקו אותה ומציידת אותם בכלים יישומיים שיעזרו להם להתגבר על החרדה ולהיות יותר מעורבים חברתית. לעיתים, החרדה נוצרה כתוצאה מחוויה של דחייה חברתית / חרם/ שיימינג/ או כל חוויה טראומטית אחרת שחוו, ואותם רגשות קשים עדיין נמצאים בתוכם ומונעים מהם להתקדם וליצור קשרים חברתיים.


בעזרת הכלים שברשותי, שיטת NLP ודמיון מודרך – טכניקות מיוחדות שפועלות דרך תת המודע, הם יוכלו לשחרר את הרגשות הקשים, את החרדות והפחדים ולבוא בגישה חיובית ביחס לעצמם ולאפשרויות הקיימות עבורם.


עכשיו לפני תחילת חופשת הקיץ, זה הזמן להתחיל טיפול בנושא.

אני מזמינה אתכם ליצור עימי קשר בטלפון 050-5696977 ולתאם פגישה.


חופשה נעימה

34 צפיות

הבלוג של יעל

bottom of page